Egyszer régen, még a Süsiben volt egy Nyers (juteszembe,... majd legközelebb erről valamit). Előttük a Fish!, tetszett, jóvolt, úgymaradt. Aztán nagyjából két éve megismertem Pinktraktort, a rajongót. Jé, ez tényleg jó. Persze - szemét lustadög módon - a koncertlátogatással azóta is tartozom.

De majd most. Tíz éves jubileum, új album, új klip. Igen, Pinktraktor a rajongó. A koncepció nem hiszem, hogy új. Olyan láttammárvalahol, demostnemvadászomle érzés kerülget. Versszakonként korosztályugrás a régen-most-majd vonalon. Nem rossz, nem jó, üzemképes.

A szám maga slágeres, talán picit kevésbé bátor, mint a korábbi alkotások, de ez nem gond. Biztos vagyok benne, hogy koncerten nagyon is oda lehet tenni. Hamarost érzékelem, szerintem majd mesélek.

Visszatérve a videóra. Egy dolog számomra érthetetlen. Amikor már mindenki idős, nagy újraösszeállós hangulat, akkor Binges miért marad fiatal (meg neki miért nincs gyerek megfelelője sem)? A mikulásszakáll kevés álca. Remélem, hogy ez valami összekacsintós poén, ami nekem kimaradt az idők során, különben a koncepciótörés nehezen elnézhető esete forog fenn.

Azért persze csak hallgassátok, plusz interjú. Én fogom, a zene ott van. Nagyonis.

fishonline.hu

Szerző: silex  2009.05.08. 16:55 3 komment

Címkék: rajongós klipes

A bejegyzés trackback címe:

https://silex.blog.hu/api/trackback/id/tr841110201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinktraktor 2009.05.18. 15:44:03

a 'klippes'csak 1 pé :)

pinktraktor 2009.05.18. 15:44:59

amúgy meg köszi!!
respect

silex · http://silex.blog.hu 2009.05.18. 16:25:42

jóhátjó. A programozó márcsak ilyen. Helyrehoztam a problémát ellenben.
süti beállítások módosítása