Tegnap este az úgyis arra van dolgom - jó idő van - rég csináltam ilyet érvhármas hatására úgy döntöttem, itt az ideje egy Villányi úton való végigsétálásnak. Valószínűleg nem Budapest legszebb, legromantikusabb útvonala, de nekem mindig is bevált zenehallgatásra. És mivel a Jaya the Cat legfrissebb albuma került a kezembe, gyorsan meg is ragadom az alkalmat, hogy felemlegessem a nyár - általam - legjobban várt koncertjét.

A zenekar valószínűleg nem túl ismert. Legalábbis az ismeretségi körömben még nem találtam olyat, akinek ne én mutattam volna. Élőben még nem is láttam, amennyire tudom ez lesz az első magyarországi koncertjük. Három album óta várom, most végre be fog következni. A zenéjük alapján lesz itt lötyögős meg pogózós táncra is lehetőség, szóval jókoncertgyanús a téma határozottan. Albumon valami ilyesmi, amit művelnek:

És bár nem normális video, csak vagdalt képek, de ezt a számot még mindenképp ide kell illesztenem. Nem is tudom, hogy lehet-e ennél lazábban megmagyarázni az alkoholfogyasztás lényegét.

"I'm still standing after all ten rounds
It was me or the bottle, someone had to get knocked out"

http://www.jayathecat.com/

Szerző: silex  2009.07.27. 12:58 Szólj hozzá!

Címkék: rajongós előzeteses fesztiválos

A bejegyzés trackback címe:

https://silex.blog.hu/api/trackback/id/tr61270845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása