Sokat (értsd: 2 percet) agyaltam, melyikkel kezdjem. De praktikus okokból jobb, ha ezt könnyen megtalálják egyből az illetékesek, szóval:

Versmegzenésítés. Új nekem. Még soha nem csináltam. Illetve pár hónappal ezelőttig nem. Azóta egyből kettőt is. Ezt Netelka írta, a moly.hu-n tette közzé egy-két hónappal ezelőtt. Még ott helyben felmerült, hogy esetleg kéne zenésítés, én meg persze magamra vettem. Aztán hamár nagyon készülünk a születésnapi bulira, gondoltam két legyet. Így legalább adott hangszerelésre kell alkotni.

Persze ez is olyan, mint minden más saját alkotásom. Most leírtam valami magot, de egész biztosan egy csomó minden fog változni még benne, a résztvevő zenészek vérmérséklete szerint.

Nem állítanám, hogy ez volt az eredeti koncepció, talán a szállós midihangzás okozza, amit az énekhez sikerült választanom, de nyugismerengős, naplementébentengerpartramélyedős lett. Igazából gyanús, hogy passzol.

Tovább után beágyazva, meghallgathatóan. Vélemények?

Szerző: silex  2009.11.24. 17:19 1 komment

Címkék: verses kreatívos megzenésítős

A bejegyzés trackback címe:

https://silex.blog.hu/api/trackback/id/tr141549318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása