Szeretem a kis éttermekben szolidan sörözgetős bulikat. Ha még élő zene is van hozzá, az csak fokozza az élményt. A Bonyai Étterem egy erre tökéletesen alkalmas hely. Családias, kedves. Sörözőnek talán picit drága, de étteremnek teljesen optimális. És még jól is főznek.

No itt hallgattam meg múlt szerdán a Just Kiddin nevű zenekart. Sok-sok feldolgozás akusztikus hangszereléssel. Alapvetően olyan beszélgetős zene, de időnként felkapja az ember a fejét, hogy hoppá. Ebből talán a legszebb húzásuk a Take Five és a Tankcsapda-féle Szabadon összeeresztése. Ha más nem is történne, csak emiatt már érdemes meghallgatni őket.

De nem kell megijedni, van még esemény ezen túl is. Van itt poprock Morissette-től, ütős Garbage a pörgőscsajos vonalból és időnként még bluest is hallhatunk. A legnagyobb erősség talán mégis a közvetlen előadásmód. Nagyrészt persze a hely is teszi, de a Just Kiddin mindenféle erőltetettség nélkül simul bele a szituációba. Nem is igazán koncerten van az ember ilyenkor, sokkal inkább egy nagyobb asztaltársaság része, ahol mellesleg néhányan éppen zenélgetnek.

És hát ők azok, akik megmutatták, hogy a britpopban és léteznek jól működő, valahova tartó dalok. És bár nem zártam azóta sem szívembe a műfajt, legalább nyitottá váltam picit.

A Bonyaiban egyébként majdhogynem minden este van valami akusztikus és élő, tehát határozottan érdemes lelátogatni. És nincs is annyira messze, mint első ránézésre.

Értelmezési háttérinfo: A zenekar felé nem vagyok teljesen elfogulatlan, eleinte még én is benne voltam, plusz létezik feléjük azért kapcsolódás azóta is.

www.justkiddin.hu

Szerző: silex  2009.06.15. 12:53 Szólj hozzá!

Címkék: koncertes haveros feldolgozós

A bejegyzés trackback címe:

https://silex.blog.hu/api/trackback/id/tr11186149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása